BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA



Salam korang...



Kalau zaman dulu2 la kan, kita selalu dengar dari cerita mak2 kita yang kebanyakkan orang tua2 ni, lepas anak perempuan dia habes sekolah je, mak dia dah suruh kawen. Tak lulus periksa? kawen. Even dapat keputusan ok pun, kawen! 


Tak pun, duduk rumah belajar masak, kemas rumah, membasuh dan sebagainya. 


Sebab apa? sebabnya nanti bila orang datang meminang je, anak dia dah expert bab hal-ehwal rumahtangga ni. Lepas kawen, jadi lah surirumah sepenuh masa yang 24jam mengadap keje2 rumah je. 


'0' income pulak tu. Belum sempat pun nak balas jasa mak ayah & bahagiakan mereka. Tak patut..tak patut!


Saya pasti semua wanita ingin bergelar surirumah sepenuh masa. Dapat membesarkan anak2 sendiri, lihat perkembangan mereka di depan  mata, dan beri didikan terbaik buat mereka.   


Namun, orang kerap pandang rendah pada surirumah. Low class..takde duit..takde keje..😭


Come on guys!


Kenapa kita perlu jadi surirumah biasa2? Kenapa tidak kita jadi surirumah dengan income ribu2? Surirumah dengan lifestyle high class? Mampu beli harta sendiri? Mampu bagi mak ayah selesa dan belanja tanpa berkira? Mampu sedekah jariah banyak2? Ada saving yang banyak untuk hari tua, dan ada biz untuk diwariskan pada keturunan kita.


So, adik-adik yang tengah muda remaja lagi ni, jika korang bercita-cita nak jadi surirumah luar biasa, dah boleh nampak future korang macamana, u better start now! 


Fast action, fast result!


By the age of 20s, tak best ke dah ada banglo tersergam indah, ada kereta mewah sendiri, ada cash yang banyak, dah hantar mak ayah ke Mekah, and now korang dah boleh fokus pada rumahtangga. Tak best ke bila korang dapat sediakan rumah yang selesa buat anak2 korang?


So...


Apa nak buat lepas SPM? 


Seorang Beautician TWB lepasan SPM yang baru saja menjalani training kursus spa.


This is the platform. Come join The Walking Beauty Project (TWB) with us . TWB ialah suatu projek SPA BERGERAK SHAKLEE yang ditubuhkan bagi membantu golongan wanita membina bisnes spa sendiri. 


Kerana kami adalah spa shaklee, kami menggunakan 100% produk shaklee yang terbukti selamat, berkesan dan natural. 


Dengan modal yang sangat rendah, pulangan yang maksima, training singkat tapi hasilnya hebat, masa dan tempat yang fleksible, permintaan yang sangat tinggi, menjadikan TWB adalah bisnes mudah yang bukan saja mampu menjana pendapatan yang menguntungkan malah menjanjikan masa depan yang anda impikan.


5 Penjuru Income hanya dari TWB & Shaklee.



Proven results depan mata, korang tinggal follow je!



Pakej Kursus Spa TWB RM1,999 (Full Package)





Pakej Kursus Spa RM1,999 lengkap dengan peralatan memulakan bisnes spa



Mulakan langkah anda bersama kami..


Izah 
Beauty Queen Facial & Spa
Certified Beautician
The Walking Beauty Project
fb: Nor Izah Amat Talib
ig: izah_thewalkingbeauty













Comments

Popular Posts