KURSUS SPA THE WALKING BEAUTY 2018💝


Family #twb yang semakin besar



Di saat banyak biz spa kat luar sana yang gulung tikar, tapi team kami #twb terus bertambah ahli di setiap negeri, setiap hari.


Ini tandanya #twb semakin berkembang maju, dikenali, sedang diperhati, dan terus diburu oleh mereka yang nak buat biz spa dengan modal yang rendah, pulangan yang lumayan, mudah, fleksible, tiada risiko rugi, dan tiada kos operasi yang tinggi. 



"Jangan pilih bisnes pertama yang lambat hendak dapat pulangan modal dan jangan berhutang dengan bank untuk buka bisnes pertama. Mulakan dengan apa yang ada dalam tangan".


- Puan Ainon Mohd.-



Kursus Spa The Walking Beauty menawarkan pakej kursus spa termurah dan mampu milik. Dengan pakej harga kurang dari RM2,000, anda tidak perlu buat pinjaman bank pun. 


Kami jamin dalam masa 2 minggu-sebulan, anda akan dapat balik pulangan modal yang anda keluarkan malah lebih lagi kerana permintaan mobile spa & home spa yang sangat tinggi & trending sekarang.


Founder, Master Ainul sentiasa menambah-baik pakej yang bakal keluar. Setiap pakej ada keistimewaannya sendiri, dan pada saya, April adalah Pakej Kursus Spa Terbaik setakat ini.


PAKEJ KURSUS SPA APRIL 2018







Apa yang best sangat tu? 


Buat julung kalinya, produk skin care Shaklee yang ditunggu2, dan baru dilancarkan termasuk sekali dalam pakej kursus! 

Woww💟💋😍


Youth Skin Care!!  Kajian 8 tahun, dalam masa sebulan je,  100% kulit nampak lebih muda sedekad dan team kami facialkan customer pakai Youth Skin Care ni. 


Hasilnye...tadaaa 😍😘💖






Apa lagi yang best dengan pakej RM1,999 ni?


 Lengkap semua 1 for all..paling penting, yang depan sekali tu ye..Sijil Kursus Spa.




Lepas anda buat bayaran, kami registerkan anda di bawah Shaklee kerana #twb bersistemkan shaklee dan menggunakan produk shaklee yang berkualiti tinggi, selamat, berkesan dan terbukti.


Dah buat bayaran, kita set masa untuk training. Training kami tak sampai sehari pun. 3-4 jam selesai. Masa dan tempat adalah fleksible.


Sekarang, anda layak menerima sijil penyertaan dan bergelar "beautician" #twb kerana kami menawarkan kursus spa bersijil sebagai bukti anda telah mengikuti kursus dan training spa bersama kami.


Anda juga layak untuk mendapat bimbingan berterusan dalam support group kami yang sangat "happening & helpful", menyertai kelas2 nutrisi, kelas marketing dan menyertai events exclusive #twb di tempat2 yang juga exclusive😎.


Dengan bangganya, sila tarik beg spa anda yang telah lengkap dengan semua peralatan spa dan mulakan biz anda!!


Bagi yang kekurangan modal ATAU tiada modal untuk join RM1,999...kami buka peluang untuk anda sertai kami dengan tiket kelas spa online serendah RM99. 


Kami ajar anda buat modal, dan belajar basic spa dan anda boleh jimat sehingga RM1700. 


Hanya 20 orang protege sahaja diperlukan.


Tarikh TUTUP: 10 April 2018


Cepat sertai kami. Fast action, fast result. 




Izah
010.225 7990
Founder Beauty Queen Facial & Spa
The Walking Beauty Project
Facebook: Nor Izah Amat Talib 
Ig: izah_thewalkingbeauty




































Comments

Popular Posts