TWB The Glamourous Mobile Spa





Amacam?? Haa gempak kan team #twb ni. Patut la team kami ni sentiasa menjadi buruan bukan je kaki-kaki spa, tapi mereka yang ingin memulakan bisnes spa tanpa kedai dengan modal yang sangat rendah, tetapi pulangan yang lumayan.


Berkonsepkan mobile spa iaitu spa bergerak tanpa kedai,  sangat praktikal dan kini trending dengan permintaan yang sangat tinggi kat mana-mana.  


Kami ajar bagaimana untuk set up bisnes spa, run bisnes, cara marketing, bimbingan berterusan melalui support group , dan yang paling best, kami bentangkan 5 penjuru income kepada ahli-ahli kami. 5 tauu!! 



Salah satu penjuru income. Cash!



Hasil income TWB





TWB mampu memberi nilai tambah, mengubah ekonomi dan kewangan seseorang menjadi lebih baik. Apa juga impian korang, insyaAllah mampu direalisasikan melalui twb kerana kami ada proven results dari mentor kami iaitu Founder TWB sendiri, Master Ainul.



Master Ainul dengan merc barunya, u olls!!



InsyaAllah, 1 day kami juga adalah proven results kepada anak2 mentee kami. 


Ahli kami terdiri dari pelbagai latar belakang. Ada surirumah sepenuh masa, wanita bekerjaya, golongan profesional yang menjadikan mobile spa sebagai pendapatan sampingan,lepasan SPM, graduan universiti dan sebagainya.


Dengan TWB, kami lebih berkeyakinan, ada saving sendiri, mampu ke trip luar negara hasil income sendiri, mampu beli property sendiri, mampu selesakan parents dan family. 


Setiap tahun TWB akan mengadakan Trip ke luar negara. Antaranya Melbourne, Perth, Maldives, dan bakal ke Paris hujung tahun ini. 



Trip ke Perth & Maldives



Trip ke Maldives


TWB mobile spa adalah bisnes yang juga boleh diwariskan kepada anak-cucu. Tunggu apa lagi?


Jom join team kami dengan pakej terus tarik bag hanya RM1,999 dan anda selamat buat duit kepok2..


NOR IZAH AMAT TALIB
TWB TRAINER
SUPERVISOR @SHAKLEE
010.225.7990
































Comments

Popular Posts