" Kursus Berpantang 2018"

Bukan baby saja perlu dimanja, tetapi ibu selepas bersalin juga perlu dimanja dan mendapat jagaan rapi.


Bila Puan Founder, Master Ainul, announce buat julung kalinya #TWB akan mengadakan Pakej Berpantang & Urutan Lepas Bersalin, wahh!! ni memang berita baik untuk kaum ibu.  Juga peluang terbaik buat ahli-ahli #TWB untuk menambah cabang income kami.



Memandangkan sekarang ni dah mula menjadi trend di Malaysia, jadi permintaan Confinement Lady (CL) amat mendapat tempat dihati ibu-ibu selepas bersalin. Mereka lebih gemar menggunakan servis CL sepanjang proses berpantang.


Kalau korang nak tahu, belum pun dilancarkan lagi tetapi ada ahli2 kami yang dah dapat booking dari customer. Wah hebat sungguh penangan #TWB.



Pakej Berpantang & Urutan Selepas Bersalin ini memfokuskan kepada Penjagaan Selepas Bersalin kepada ibu dan bayi mereka antaranya:-


  1. Urutan Tradisional
  2. Rawatan Selepas Bersalin
  3. Cara Bertungku
  4. Cara Bertangas Kering dan Basah
  5. Cara Sengkak Yang Tak Memudaratkan
  6. Spa & Rawatan Baby
  7. Cara Pembuatan Jamu
  8. Demo/Praktis 



Pakej Berpantang & Urutan Selepas Bersalin TWB menggunakan sepenuhnya produk Shaklee. Bagi ibu hamil, kami sarankan mereka mengambil Set Hamil Shaklee untuk mendapatkan keperluan nutrisi secukupnya bagi ibu dan bayi.


Selepas melahirkan, ibu-ibu biasanya mengalami pelbagai masalah berkaitan penyusuan bayi, masalah penghadaman, proses penyembuhan luka dalaman dan sebagainya. Mereka sangat-sangat digalakkan untuk mengambil Set Pantang Shaklee bagi membantu menyelesaikan masalah mereka.


Pakej Berpantang & Urutan Selepas Bersalin akan dibuka pada bulan Oktober dengan harga RM899.00


Berminat untuk mencuba bidang yang menjanjikan pendapatan lumayan dengan modal yang rendah? Kami mencari agen di seluruh Malaysia bagi memenuhi permintaan yang tinggi.


Saya sedia melatih dan membimbing anda.

NOR IZAH AMAT TALIB
CERTIFIED BEAUTICIAN
THE WALKING BEAUTY PROJECT
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
010.225 7990
FB: NOR IZAH AMAT TALIB
IG: Izah_thewalkingbeauty











Comments

Popular Posts