MODAL MINIMA BUKA SPA

MODAL MINIMA BUKA SPA💆

Salam korang...

Kos yang tinggi diperlukan untuk membina spa mengikut konsep tertentu





Kadang-kadang, bila kita ternampak spa, rasa teringin nak manjakan diri berfacial, sauna, massage, scrub, dan sebagainya. Tapi, tak berani nak masuk ke spa tu dan hanya mampu tengok dari luar je. 


Sebab apa? Dengan dekonya yang berkonsepkan ala Bali, pasti harganya pun bukan main lagi. Jadi, hasrat untuk berspa terpaksa dipendamkan.


Agak-agak kenapa spa-spa yang mempunyai konsep tertentu ni mengenakan cas perkhidmatan yang mahal? 


Antaranya:-

  • Beli atau sewa tapak premis (kos)
  • Kos ubah-suai mengikut konsep yang diingini seperti Bali, English, Mediterranean dan sebagainya (kos tambahan)
  • Bil utiliti (elektrik, air dan sebagainya)
  • Gaji pekerja
  • Daftar perniagaan dan yuran guaman
  • Peralatan spa seperti mesin, katil, dan sebagainya.

Anggaran kos-kos diatas mungkin mencecah RM50,000.


Dan biasanya bagi bisnes yang mempunyai premis begini, mereka memerlukan "cash" untuk "rolling" sekurang-kurangnya 3 bulan untuk kos-kos penyelenggaraan dan sebagainya. 


Jadi, kita terpaksa "bayarkan" kos-kos diatas jika hendak mendapatkan servis spa mereka sedangkan, kita boleh mendapatkan servis yang sama malah lebih hebat lagi dari tempat lain. 


Kenapa perlu bayar lebih sedangkan kita ada pilihan yang terbaik? 



Google je, maka berderetlah servis mobile spa dan home  spa yang dimonopoli oleh TWB.



Mereka datang ke rumah, selesa, harga yang affordable, masa yang fleksible , servis terbaik dan hasil yang sangat hebat! Facial sekali, pasti nak lagi.

Now, everyone can spa..💆💖😍😘

NAMUN...

Untuk korang yang memang minat bisnes spa, ataupun dah pernah pergi spa, suddenly bercita-cita untuk memiliki bisnes spa sendiri, tapi pening memikirkan modal yang tinggi.


Tak perlu risau dan jangan biarkan impian korang tu berkubur begitu saja dek kerana kos-kos yang terlalu tinggi sedangkan untungnya pun belum nampak lagi.



Untuk memulakan sesuatu bisnes itu mudah TETAPI untuk bertahan adalah sukar. 1 hingga 5 tahun pertama adalah dimana bisnes anda kekal bertahan ataupun gulung tikar. 


Jadi, mulakan bisnes dengan modal yang sangat minima dan tiada risiko kerugian.


Nak tahu bagaimana dengan Modal Minima Buka Spa?😎 


❌ Perlu pinjam bank
❌ Perlu pinjam ahlong





Lepas je google dan buat appoinment facial dengan seorang Beautician TWB ni, wahh best sangat servis dia. Produk yang mereka gunakan pun berkualiti, selamat, berkesan dan natural.


Tiba-tiba berminat pula nak buka spa sebab jatuh cinta dengan produk yang mereka guna dan servis yang mantap. Tapi macamana mereka mula ye?



Dengan The Walking Beauty Project (TWB), korang mampu merealisasikan impian untuk buka bisnes spa sendiri dengan modal yang sangat minima. 


TWB ialah projek Spa Tanpa Kedai bagi membantu golongan wanita yang berminat untuk membuka bisnes spa  atas nama sendiri, samada full time atau part time.


TWB berkonsepkan mobile spa, dimana Beautician akan membuat temujanji dengan customer, dan beautician akan pergi ke tempat customer (rumah/pejabat/hotel) untuk memberikan servis facial dan spa. 





Konsep yang sangat mudah, murah, fleksible, trending dan mendapat permintaan yang tinggi. 



Dengan modal kurang dari RM2,000, mereka mampu mendapat pulangan yang lumayan bukan dari hasil spa semata2 tapi 5 penjuru income lain yang kami akan ajar. "Value" dalam TWB korang tak kan dapat dimana-mana. 


TWB sentiasa memudahkan cara bakal-bakal agennya. Setiap pakej ada "special"nya. Founder sentiasa improve  & come out dengan Pakej-pakej Kursus Spa yang terbaik!


Bagi memenuhi permintaan mobile spa yang sangat tinggi dari seluruh negara, Agen Spa Diperlukan segera!


Syarat WAJIB :-


  • Berumur 18 tahun ke atas
  • Rajin dan komited
  • Minat pada kecantikan & kesihatan
  • Semangat waja
  • Memiliki lesen memandu dan kenderaan

Pakej Kursus Spa TWB RM1,999


Hubungi:-


Izah 
Qualified Beautician
The Walking Beauty Project
010.225 7990



  





















Comments

Popular Posts