YOUTH SHAKLEE BERSAMA SPA TWB



Related image
Set Youth Shaklee Complex



Salam. Hai korang...


Laris macam pisang goreng panas bila dia sampai. Semua berdebar, resah gelisah, hidup tak keruan dibuatnya. Kecut2 perut bila tunggu turn nak dapatkan dia. Hati kecewa bila habis licin nak tunggu stok baru seterusnya.


Tu lah dia Miss Y. Youth Shaklee. Fenomena Skin Care terhebat saat dilancarkan. 10 tahun lebih muda. Terbukti dengan kajian klinikal para saintis dan pakar kulit bertaraf dunia. Tanpa kompromi.

  
Bila founder, Master Ainul buat pakej terbaru Kursus Spa TWB bersama Skin Care YOUTH Shaklee, wow! Feeling dia macam Spa Shaklee kami bertaraf world! Sebab produk yang terkenal dengan anti-aging ni ada dalam servis spa kami.


Rasanya semua dah tahu yang TWB adalah spa Shaklee kerana kami menggunakan 100% produk Shaklee yang ternyata mesra alam sekitar. Tambahan pula, permintaan terhadap Spa Natural kini semakin tinggi. 


Kami bukan saje nak bagi servis facial dan spa terbaik buat customer kami, tapi kami nak customer2 kami terus kekal awet muda selamanya bila gunakan Youth ni. 

Siapa tak nak nampak muda dari usia sebenar kan?


Kajian Klinikal Youth



Shaklee telah membuktikan bahawa 100% wanita telah dibuktikan secara klinikal memiliki kulit yang kelihatan lebih muda selepas 1 bulan menggunakan Youth. 



Dan 2/3 daripada wanita telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad lebih muda selepas 3 bulan penggunaan Youth. 


Ia dihasilkan secara klinikal oleh pakar kulit bertaraf dunia, diukur dengan Indeks Usia Kulit yang sangat tepat dan berasaskan fakta. 


Kuasa Botanikal (kandungan)




Dari kiri; anggur muscadine, lotus japanicus, apple stem cell extract, schisandra Chinensis dan vital repair complex.



Antara fungsi anggur muscadine ni ialah melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin. 


Lotus Japanicus pula mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Ia juga memberikan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur. 


Apple Stem Cell pula mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.


Secara tradisionalnya, Schisandra ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Ia menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan anti-oksida. 


Vital Repair Complex mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien anti oksida dan vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat. 


Kandungan bahan botanikal yang terdapat dalam setiap produk Youth ini  menjadikan kulit bersih, halus, lembut, tona kulit sekata, wajah lebih berseri dan kekal muda. 


Youth Skin Care didatangkan dengan 6 rangkaian produk; Luminous Gel Oil Cleanser, Perfecting Skin Toner, Youth Activating Serum, Radiance C + E, Age Defense Moisturizer - SPF 50, dan Advanced Renewal Night Cream.


Spa TWB, Youth Shaklee..gabungan terbaik untuk wajah lebih muda, kekal lama. 


Nak join TWB? Nak beli Youth Shaklee?


Boleh contact saya:-


Nor Izah Amat Talib
Shaklee Independent Distributor
Qualified Beautician TWB
010-225 7990















 

Comments

Popular Posts