"Business Mobile Spa TWB"


Beautician TWB bersiap sedia untuk memberikan servis spa


Lepas mengambil keputusan untuk berhenti kerja kerana alahan mengandung yang teruk dan ingin membesarkan anak sendiri, kehidupan sepenuh masa sebagai surirumah sepenuh masa pun bermula.


Lepas beberapa tahun, suami mula cadangkan agar saya "buat bisnes". Saya buntu tak tahu nak "buat bisnes" apa. Nak buka cafe ala hipster, kalau takde RM300k cash, mimpi aje lah. Untung pun belum tentu. Nak jual baju kurung cotton, macam bermusim pulak. Nak belajar menjahit, tempoh kursus yang terlalu lama pula. Kerana minat memasak, saya mulakan bisnes "lunch box". 


Dipendekkan cerita, saya dan suami nak apply "housing loan" bersama. Walaubagaimanapun, nama saya tak lulus kerana tiada dokumentasi lengkap yang bank perlukan. Hanya nama suami yang lulus. 


Jadi, saya terfikir jika saya ingin membeli hartanah ataupun kenderaan atas nama sendiri, saya perlukan dokumen hitam putih dari company yang kukuh. 


Tup2 terjumpa Mobile Spa TWB. Set date terus training dengan Founder sendiri, Master Ainul. Sungguh tak sangka, tak sampai sehari training, banyak sangat ilmu facial & spa yang diajar. Sangat mudah dan paling penting, value dalam TWB. 


Bisnes Mobile Spa TWB ini adalah untuk mereka yang ingin membina spa atas nama sendiri, mereka yang tercari-cari bisnes yang mudah, simple, but fun. 


Berkonsepkan Spa Bergerak Tanpa Kedai atau home spa mampu milik dengan modal yang rendah, praktikal, trending, tetapi pulangan yang sangat lumayan. Paling best, dapat instant cash dan ianya adalah 100% milik kita. 


Sesiapa saja boleh menjadikan bisnes ini sebagai full-time business, part-time business, menambah duit poket, atau betul-betul serius untuk mengubah kewangan keluarga. TWB membuka peluang untuk anda menjana 5 penjuru income!


Tambahan, mobile spa kami mempunyai sistem yang diiktiraf, adil, patuh syariah dan paling penting, memudahkan untuk berurusan dengan pihak bank.


Produk kami tak perlu dipertikaikan lagi. Shaklee.100% natural, selamat dan berkesan.


Bila ada ilmu, dimana-mana pun kita boleh buat duit. Contohnya; bila pulang ke kampung, di pejabat (lunch hour), musim perayaan dan jiran tetangga.


Training 1-to-1 sampai pandai

Sijil Penyertaan menandakan anda sudah bergelar Beautician TWB


Di TWB, kami akan pastikan anda dapat kembali modal yang anda telah dikeluarkan.



Kami menawarkan anda peluang berharga ini dengan Full Pakej Bisnes Mobile Spa yang sangat berbaloi lengkap dengan peralatan. 


Belajar 5 + 1 Courses :-

1) Facial & Face Relaxing Treatment

2) Body Scrub

3) Aura Milk Bath 

4) Sauna

5) Hand & Foot Spa








Anda hanya perlu ---> BAYAR.TRAINING. MULA.


Masih tak yakin? Jom saya bimbing sampai pandai!



NOR IZAH AMAT TALIB
TWB TRAINER
QUALIFIED BEAUTICIAN
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR

010.225.7990


































































Comments

Popular Posts