Peluang Dalam Bisnes Shaklee - 3Cs Yang Power


Assalamualaikum & hai korang..


Selalunya kan, bila cakap pasal kerja je, boleh dikatakan hampir majoriti rakyat Malaysia ni rasa stress, kerja berlambak, nak kejar dateline, tak happy, susah nak apply cuti...


...paling tak best bila sebut pasal tak naik gaji, gaji tak cukup, hutang banyak, kerja bertahun pun gaji macam tu juga..


Kenapa perlu stress kalau kita boleh enjoy and suka dengan kerja yang kita buat? Kenapa perlu limitkan income kita sedangkan kita boleh jadi #teamjutawan? Kenapa perlu bayar kalau kita boleh pegi trip mewah secara percuma ke luar negara? Kenapa nak harapkan BR1M sedangkan kita boleh dapat bonus bertingkat-tingkat dan pencen seumur hidup?



Semua peluang yang best2 ni korang boleh dapat HANYA dalam bisnes Shaklee. Ada 3Cs yang Shaklee offer:-


  1.  Cash Bonus

         Setiap bulan Shaklee tak pernah fail bayar bonus tau. Ini ibarat macam gaji kita la.  
         Kita kerja keras, besarlah income kita. Dan ianya tidak terhad. RM 1 juta pun                         Shaklee boleh bayar pada SID.  So, korang bayangkan la betapa kukuhnya         
         kewangan company ini. 


        Kestabilan company juga sangat penting ye bila kita nak bekerja. Ada company yang            berbulan2 tidak dapat bayar gaji pekerja. Ada juga company yang tidak sampai 5                  tahun  sudah gulung tikar. Ada company yang sudah berpuluh tahun beroperasi,                    namun baru-baru ini hampir gulung tikar, 3 bulan gagal membayar gaji pekerja. 



          
Cash Bonus yang Shaklee akan dibayar setiap 14hb. Ada 5 lagi penjuru income saya bersama TWB. Bonus ini tidak tetap. Boleh jadi 4angka, 5angka, hatta 6angka sekalipun. Yang penting, Shaklee mampu bayar tau😊





Dalam Shaklee, korang sendiri boleh tentukan berapa income yang korang nak. Bulan ni, target RM10K, korang just work for it. Bila target dah clear, korang mulakanlah berimpian antaranya; nak reward diri dengan pergi spa, nak hidup lebih sihat dengan ambil supplement Shaklee, nak beli handbag  baru, belanja family makan, bagi parents duit lebih, pergi holiday dan sebagainya. 



  Paling best, dengan bonus Shaklee tu pun korang boleh beli hartanah; rumah, tanah. Slip bonus yang Shaklee keluarkan mudah untuk lulus pinjaman bank tau. Tengoklah Master-master dalam Shaklee yang shopping hartanah. Antaranya Mentor kesayangan saya, Master Ainul Shahrazad yang mampu memiliki 7 buah rumah hanya dengan bonus Shaklee. She's my proven result! 





2. Car Bonus






      Car bonus ni Shaklee bagi dalam bentuk CASH juga. Ia umpama pencen kita seumur hidup. Boleh jadi 3 angka, 4 angka, mahupun 5 angka. Terpulang pada kita untuk gunakannya untuk apa. 


Nak guna beli kereta baru, nak buat saving, terpulang. Haaa suka tak? 


Semua Shaklee bagi cash. Nak kata dalam Shaklee ni banyak sangat peluang untuk kita ubah kewangan. Lubuk duit depan mata, tinggal usaha je..u nak gali ke, nak selam ke, nak korek ke...banyak cara nak dapatkannya..



3. Convention Trip


Switzerland menjadi pilihan Shaklee untuk Trip 2020. Salah satu syurga dunia yang menjadi buruan travellers.

Untuk C yang ketiga ialah Convention Trip. Setiap tahun Shaklee akan bawa SIDsnya yang layak untuk menikmati percutian mewah ke luar negara secara percuma! Biasanya percutian mewah begini memerlukan belanja yang besar antara RM15-20k seorang tapi Shaklee boleh sponsor lagi...


So, kenapa perlu bayar kalau boleh dapat free, kan? Layanan dah tentulah macam VIP hehe...


Bukan trip biasa2 tau, siap dengan duit belanja, hadiah2 tak payah cakap la, makan yang sedap2, macam2 surprise yang Shaklee bagi...ehhh kena rasa sendiri lah baru tau betapa bestnya...


Baru2 ni Trip Shaklee ke USA..mereka ke San Francisco, Las Vegas, dan California..


Seronok tau travel mentadabbur bumi Allah. Cara korang berfikir pun akan berubah. Tak percaya, tengoklah apa kata Atok Jackie.





So, jom korang kita rebut peluang bina kerjaya yang boleh merubah kewangan dan hidup kita. Shaklee ialah bisnes yang boleh diwariskan kepada anak- cucu kita. Masa berlalu tidak akan kembali, jom mulakannya sekarang! 




NOR IZAH AMAT TALIB
SID NO: 125 1552
SUPERVISOR
WA: 010- 225 7990

Comments

  1. InsyaAllah kak. Banyak nya peluang bisnes Shaklee kan

    ReplyDelete
  2. Terbaik... Memang orang yang berjaya adalah orang yang merebut peluang yang ada..

    ReplyDelete
  3. nak sgt cash bonus dengan trip shaklee tu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts